Spara & Res!

Nu vet jag! Jag har bestämt mig. Jag ska spara pengar tills jag går ut gymnasiumet och efter det ska jag ut och resa! Jag och Dalan har bestämt att vi ska ut och resa lite här och var när vi slutat gymnasiumet och eftersom jag är 19 då så får jag göra vad jag vill! Herregud liksom om man verkligen vill göra det här så kommer man ju kunna spara också! Så det ska bli mitt löfte från 2010 - 2013 att spara pengar tills jag går ut gymnasiumet! Vi har redan nu bestämt! London ska vi åka till såklart, och sen Motepulciano! Sen blir det väl lite fler ställen. Nu jävlar ska jag spara pengar och sen ska jag resa!
pussar

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0