so happy i could die

Klockan är nu ungerfär 20.00 och då kan ja ta mig tid att blogga! Dagen har varit fullproppad. Skolan gick väl helt okej, jag hade min leksak (iPhone) med mig så jag klarade mig vel för att den var med hela dagen lång. Åkte sedan eftrer skolan ut till stallet och på bussen höll jag på att somna. Jag hade inte ätit något på hela dagen. Inte för att jag inte vill äta utanför att jag mådde jätte illa hela dagen så jag hoppade över maten. Vill inte att ni ska tro att jag har ätstörningar för det har jag verkligen inte! Kom iallafall fram till stallet där jag bytte om och träffade sedan Irma och Johanna och blev inbjuden på fika. Hur skönt som helst och fick även nått att äta då också. Sedan höll jag, Irma och Johanna på och larva oss, nejmen vi hade riktigt kul! Vi tog in hästar och hade reflex ländtäcken på oss för att synas. Vi var såkallade reflexhjältar. Hahah har man kul så har man. Vi red sedan ut en snabbis och sedan åkte de iväg till Mirahs kille som fyller år idag. Jagn åkte efter ett tag hem också. Nu hemma har ja läst bloggar och hade tänkt att plugga men känner inte för det alls idag.. Ska kanske ta och spela lite piano! Annars säger jag bara en sak. Gå aldrig i tygskor mitt i vintern på en snöig väg. Det är det värsta du kan göra. fy tuuusan va jag frös!
pussar

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0