snabbis!

Tjohejj!
Hann inte skriva i morse när jag vaknade för jag försov mig och hade lite brotom ut till stallet. Men nu hinner jag en snabbis. Red då ut på Rudy och det gick bra. Hon var riktigt pigg och tyckte det var super kul att komma ut igen. Inser nu att jag har saknat henne otroligt mycket. Myste lite med henne också, det kände jag att jag och hon behövde. Nu sitter jag hemma och ska alldeles snart fixa lite träningskläder och sen åka in till Norrtälje och gymma. Är lite sur då jag glömt min iPod i skåpet i skolan.. Så är tvungen att träna utan musik. Ajja det får gå ändå. Nu tänkte jag snabbt kolla bloggar innan mamma blir helt tokig på mig.
pussar

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0