sleeping time!

Nej nu är klockan rätt mycket och jag har ju skola i morgon. Så därför borde jag verkligen sova! I morgon är det vanlig skoldag + träning, sen hem och sitta med skolarbete. Hoppas verkligen nästa vecka går snabbt så det blir helg igen. Som i en reklam som gick på teve för ett tag sedan; ''För vissa är vardagen en transportsträcka till helgen''. Så känner verkligen jag. Men har lite andra saker som händer i veckan, så den borde gå fort. Det kommer bli mycket prat om Italien boende nästa vecka och sådant är kul. Sen får vi läsa på varje Engelska lektion 4veckor framöver, jag ska läsa Eclipse för 3:de gången så det är nått man ser framemot. Hahah. Nej nu måste jag typ sova!
pussar!

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0