segt med detta

Känner mig lite seg på blogg fronten.. Men så kan det va ibland så ni kan räkna med att det kan vara lite glest med inlägg de närmaste dagarna/veckor. Vet inte hur länge/kort det kommer vara segt. Menmen. Fredag idag då och det är hur skönt som helst. Även fredagarna i skolan tycker jag är riktigt sköna. 5lektioner och alla går rätt fort. Efter skolan idag åkte jag ut till Rudy. Gud vad jag älskar min häst. Ni anar inte hur glad jag är att jag har någon som hon. För hon är verkligen världens underbaraste ponny. Hon har en sån personlighet som man bara inte kan älska. Hon är helt enkelt bäst. Längtar som en galning tills Philip kommer tillbaka till Sverige så man kan hoppträna ännu mer för ahn och sen tills i vår när tävlningarna börjar komma igång. Ska ut till min underbaring i morgon också och tänkte kanske gosa till det med henne lite extra. Idag klippte jag manen på henne också! Fick ett ryck eftersom jag vår så trött på den. Så nu är den kort och snygg! Om några timmar är det dags för Telethon, en välgörenhets gala som de kommer sändas över hela världen i natt/kväll. De kommer sända den från LA, London och Haiti. Galan syftar på att hjälpa alla de drabbade på Haiti. Jag ska dock kolla för att det är bra artister som uppträder och för att älskade Robert Pattinson kommer vara värd från London. Sådan nörd som man är tar man alla chanser man får för att kunna få en glimt av världens snyggaste person(enligt mig och många andra) Men hade kanske tänkt att sova lite innan så får se. Hör av mig sen i natt när ja tror att många av er kommer sova men då kommer ja vara vaken. haha!
pussar

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0