plugg&trötthet

Nu sitter ja här med en hemsk huvudvärk och är riktigt jävla törstig!
Kom hem ungefär halv 9 idag från skolans öppethus. Vi känade inte direkt mycket pengar men det var riktigt jävla kul att sjunga och spela. Jag inser nu att jag verkligen kommer sakna musiken på det här sättet när jag börja gymnasiumet. Därför ska jag nog ta och börja ta piano och sånglektioner så jag kan fortsätta spela och sjunga för jag vill verkligen inte sluta med det! Ska nu ta och flytta undan tangentbordet så jag kan ren skriva min berättelse och göra om den lite här och var. Det kommer väl ta ett tag sen ska jag lyssna på klassisk jävla musik också. uch har verkligen inte lust med att plugga så mycket nu. Liksom i morgon har vi svenska, på torsdag har vi musikhistorie prov och på fredag spanska glosor. Sen ska jag skriva om en kompositör också. Har redan valt att skriva om Alexandre Desplat. Han har kompociterat bakgrunds musiken i New Moon och även Guldkompassen och en massa andra filmer. Så det kommer bli en väldigt massa skrivande senare också. Sen mycket prov inlaggda redan nu. Så vår terminen 2010 kommer bli ett rent helvete med plugg!
Så nu måste jag verkligen skriva så ja inte somnar allt för sent!
pussar

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0