Oh my heart, I want you to be strong, I need you to be all I believe in

Fullpackad dag så det blir inte förens nu man hinner blogga en snabbis.
Var ute i stallet i på förmiddagen och red ut med Maya. Det var riktigt jävla mysigt att komma ut en vinterdag i solen. Både Bitte och Rudy var som tokiga och Maya och jag hängde på. Jag satt och sjöng och skrattade. Så himla kul. Sedan var det att göra det lilla vanliga i stallet. Sen hem och då vet jag inte vad som flög i mig fick bara en sådan kraftig humör sväng och blev riktigt jävla arg. Herregud va konstigt det var.. Sedan kekade jag lite pankakor och sedan bar det iväg till gymmet. Efter det åkte jag ut till pappas jobb och städade. Sedan hem och fick middag. Nu sitter jag här och lyssnar på en låt som är med i New Moon, inte som bakgrunds musik eller så utan de spelar låten i filmen. Okej det där lät konstigt.. Men ni som har sätt filmen (vilket alla borde ha gjort!) så är det när Jacob och Bella sitter i Jacobs garage och jobbar med motorcyklarna och de lyssnar på musik visa radion. Bella stänger av musiken och Jacob undrar varför osv. Den låten är det. Myysig låt men ja kan inte hjälpa att garva som fan åt den för helt plötsligt så börjar de sjunga på ett annat språk och det låter jätte roligt. Ächs ni får höra själva!

Haha, jag är bara lite smått kär i låten :)))
pussar

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0