love is the feeling

Hemma, mätt trött och ser läxorna ligga på en hög.
En utmärkt tisdag med en annan känsla än vad man hade när man kom hem igår. Är verkligen riktigt glad, det är bara en sak som saknas och mitt liv kommer vara helt perfekt. Idag har allt gått på löpande band. På engelskan så snackade vi 4st i en grupp med vår lärare och jag fick MVG! Gud vad glad jag blev. Sedan var det bara två lektioner och efter det bar det in till Stockholm. I Stockholm kollade vi på en föreställning, den var inte direkt det bästa jag sätt. Jag kunde ha somnat, Anton somnade typ, Kalle såg också ut som han sov? Hahah vi är väldigt vad säger man.. ''tacksamma''? Eller inte. Sedan var det buss resa hem och det var en aning kul! Erik och Anton snacka om sjuka saker, lyssnade på en jävla låt som fastnade på mitt huvud och vi hade riktigt kul! Sedan bar det av till gymmet och jag fick lite instruktioner och sedan vart den en snabbis att träna också. Nu sitter jag här och känner att jag borde plugga men som vanligt känner jag inte alls för det. Ska kanske ta upp böckerna iallafall så man gör något annars blir det ännu mer i morgon och resten av denna vecka. I helgen ska jag troligtvis på filmkväll hos Ida, det beror på vad jag känner för och vilka som ska med. Men det skulle vara kul att att vara med alla underbaringar.. Ett tillägg med min tanke igår, gilla 2st. Nix, 1. Jaa och det händer mig just precis nu.


When I Call Your Name - Daughtry

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0