jag e en vampyr, jag suger & spyr

Tjohej!
Nu är jag hemma från skolan.
Idag har det varit jävligt kul. Jag vet inte riktigt varför men jag har bara varit på extremt bra humör. ( okej jag vet varför men alla min klasskamrater förstår sig inte på mig... ) Alltså ni anar inte! Suttit och skrattat åt allt och sen har jag haft min pimpade kalender med mig hela tiden också och den gör mig ännu gladare. Lägger ut en bild senare! Skoldagen var nästan precis som en vanlig tisdag. Vi kollade på en film om Mozart på musiken istället för att ha enesamble. Nu ska jag snart byta om till ett par mjukis byxor och sen ta fram min böcker och göra lite spanska. Läsa om 1:a världskriget så jag fattar vad det är vi håller på med. Sen ska jag även jobba lite matte så man inte kommer jätte mycket efter. För det vill man verkligen inte göra! Pressar fortfarande Jag Är En Vampyr - Markus Krunegård. Woho fytusan vad bra han är! Menmen nu ska ja springa upp och hitta mina byxor!
pussar
Anledning till min lycka är....
... BREAKING DAWN KOMMER BLI FILM. HALLELUJAH

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0