Ingen rast ingen ro.

Nu har man fått en liten paus från allt man ska göra idag och snart åker man iväg igen! I förmidags så var jag ute hos Rudy. Red och fixade med henne och hon var idag också väldigt pigg. Böt bett på henne till ett pessoa, för er som inte vet vad det är så är det ett ''hårdare'' bett. Alltså att det tar mer i hästen mun och man har det på starka/heta hästar. Men de hjälpte dock inte direkt mycket hon var ändå lika pigg! Nästa gång jag rider ut ska jag ha gummisnodd eller martingal också så hon inte kan slänga på huvudet så där. Sen hemma så åt ja några mackor. Ja jag åt! HALLELIJAH jag kan äta igen! Nejmen nu måste ja gå här ifrån innan mamma blir helt tokig på mig.. Ska in till gymmet nu. Hörs i kväll!
pussar

Kommentarer
Postat av: Julia (:

HEJ! vet du att jag har blivit nominerad som veckans blogg! jag skulle bli jätteglad om du röstade på mig! gå in på min blogg så ser du var du ska klicka dig vidare för att rösta! :D:D

2010-01-17 @ 18:08:33
URL: http://lifeofjulia.blogg.se/

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0