I See You

Såg som sagt på Avatar igår och låten som var i slutet av filmen är sjuuukt underbar! Ni som sätt Avatar förstår precis vad texten vill framföra för er som inte sätt den. Se den! Sjukt bra film!
I See You - Leona Lewis


Är lite smått kär i den här låten nu då. Liksom den är ju bara så jäkla bra! Hahah.
Jag borde sova faktiskt sova ordentligt i natt. Eftersom i morgon natt är det People's Choice Awards på star! mitt i natten! Galan början kl. 03.00 och håller väl på 2-3 timmar. Efter det är det bara iväg till första skoldagen. haha vilket sätt att börja skolan på! Folk kommer tro att man är helt galen! Hahah men sådan är man. Nu ska jag väl hitta på nått skojjsigt? Vi får se;)
pussar

Kommentarer
Postat av: E M M A =)

Jag är också helt galen i dne låten :D :D

2010-01-06 @ 08:53:35
URL: http://emmamariafriden.blogg.se/

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0