i gotta feeling that i don't belong

Dåså, nu är allt som jag ska göra idag gjort. Har varit och gymmat på förmiddagen och direkt efter det åkte jag ut till stallet och red ut på Rudy med Irma. Nu är jag helt slut och vill inget annat än att sova och äta. Men jag är inte hungrig så hur ska ja då kunna äta? Blä blä.. Ska försöka äta sen menmen. Resten av dagen kommer verkligen bara vara seg. Ska försöka hitta mina rosa hörlurar som är helt borta och har vart det ett bra tag. Sen kommer jag säker spela lite sims och kolla på TV. I morgon blir det först att rida och sen till gymmet.
Måste bara säga att för mig är YouTube helt jääävla cepe just nu. Herregud vad det segar och laggar. Håller på att bli tokig på de.
Jag har blivit lite fast för svensk musik..
Båda dessa låtar är av svenska artister. Den ena sjungs på svenska och den andra på engelska.

Jag kan inte skilja på - Melissa Horn

texten stämmer in så jävla bra hur ja känner nu!

Bourgeois Shangri La - Miss Li ft. Amanda Jensen

så sjuuukt härlig!

Kommentarer
Postat av: E M M A =)

Jag va också på gymmet i går på förmiddagen :O :O

2010-01-17 @ 10:04:24
URL: http://emmamariafriden.blogg.se/

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0