Hope For Haiti

Då var man vaken. Heheh, jag är riktigt jävla trött så jag får se hur länge jag orkar titta. Känner mig lite illa mående också men det är bara för att ja är så trött tror ja. Hoppa verkligen att man får en skymt av Rob så är min dag gjord. Såg nyss Anna Kendrick i alla fall! Men allt de snackar, herregud man inser verkligen vilken katastrof det är och hur hemskt det är. Jag tycker verkligen alla borde donera pengar, jag vill verkligen göra det och tror faktiskt jag ska det. Liksom en 10kr kanske inte verkar så mycket men i slutändan så blir det mer än ni anar. Så ni som kanske är som jag som velar, kom igen gör det. Pengarna går inte till något illa det går till något bra. Att hjälpa alla skadade och drabbade nere i Haiti. Jag sitter här nu och är alldeles rörd. Gråter seriöst för att de alla sjunger är så jävla fint. För er som ni inte ser på detta kommer SVT1 sända det i morgon. Om ni skulle ha tid, kolla på det för det är verkligen rörande.
Det ändå som jag verkligen önskar är att jag bodde i U.K just nu för då kunder man ringa in och donera pengar och om man har riktigt jävla tur så kan Robert svara i telefonen. Jag skulle bli överlycklig om något sådant hände.
Nu får vi se hur länge jag orkar det här!
pussar

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0