hemmmaaa

Idag stannade jag hemma eftersom i morsse kände jag mig inte alls bra. Har inte ätit nått på hela dagen och är verkligen inte hungrig. Så idag har jag inte gjort ett skit. Spelat lite sims och sen suttit framför datan och kollat på TV. Har även fixat ner Ke$ha's album via spotify till iPhonen, så jag lyssnar på det nu, och det är riktigt bra! Rekomenderar verkligen er om har Spotify att kolla in de!  Igår kväll fixade jag även Twilight tracker till iPhonen, hihi. Det är en applikation att såfort det kommer någon ny bild, video nyheter osv så finns det i Twilight tracker så när man kollar där så kommer den upp! Hur bra som helst så då kan ja verkligen hålla koll på när Eclipse trailern släpps eftersom jag även har Twitter i telefonen också och jag bevakar både Summit Entertainmet och David Slade (som regisserade Eclipse) så då har jag verkligen koll på när den kommer släppas. Woho det är bra det tycker jag. Hahah kan bara föreställa mig om den släpps när jag är i skolan, eller att jag ser det då. Herregud. Vilket damp ryck jag skulle få.. Senare idag ska vi fira min pappa som fyller år idag. Så då blir det god middag och efterrätt. Hoppas bara jag kan äta. Nu ska ja väl fortsätta hålla på på datorn eller kanske kolla på Twilight. JUUUSTE! den 20 Mars kommer Sverige släppa The Twilight Saga: New Moon 2disc dvd edition! aaaaaaaaah! Samtidigt som UK och USA! Jag är skit glad för det! Bara 2 månade ungefär.
pussar

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0