hem ljuva hem!

Vist är det underbart att vara borta hos kompisar och vara med massa roliga personer, men jag säger bara: Jag älskar att vara hemma! Som sagt så var jag hos Fanny igår med flera stycken från klassen och vi hade det jätte roligt! Vi måste verkligen göra om allt som vi gjorde! Jag var dock lite osocial en stund av lite små anledningar som ja seriöst inte orkar tänka på eftersom jag känner mig så himla glad! Haha ibland iallafall.. Idag tror jag faktiskt inte jag ska göra så mycket. Känner verkligen för att se en bra film men ändå känner jag inte för det ? Det är lite konstigt.. Jag kanske borde ta och göra lite läxor så har fått det gjort. Skulle kännas rätt skönt så kan man ta det lite lugnare senare under veckan. Nästa vecka blir nog nästan en helt normal vecka. Ska dock till en privitklinik i Uppsala på Torsdag så ska de kolla på mina fötter och kolla om de kan göra något åt problemet. Man kan operera fötterna men de operera inte så unga personer som jag. Men de kanske kunde göra nått annat åt de. Jag hoppas verkligen det eftersom jag är så sjukt trött på att leva med detta problem. Jag lovar ingen av er som inte har metatalsargi vet inte hur det känns. Liksom jag saknar en muskel som alla andra har. Detta gör då så att jag får jätte ont i framfötterna och sen i resten av fötterna också. INTE INTE kul.. Menmen vi får hoppas på det bästa på Torsdag. Nu sitter jag och lyssnar på Paramore de är så sjuukt bra!
Conspiracy - Paramore


Är helt fullkomligt förälkad i den här låten! Den är så sjukt bra.
Hahah måste bara tillägga att igår var det jävlans tjatande om käklinjer! Hahah jag satt och pekade ut vilka som hade det som var där igår och på alla filmer. Hahah det var en aning kul! Lina ♥ Käklinjer

Han har en jääävligt synlig käklinje. snyggingvarning... Hahah:) Nu ska ja kanske plugga!
pussar

Kommentarer
Postat av: E M M A =)

Asså det där med pussarna var nog värst hos fanny xD

2010-01-09 @ 13:54:44
URL: http://emmamariafriden.blogg.se/

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0