hello seattle

Den här dagen går segare än segast! Vet inte alls vad jag ska göra för att den ska gå fortare.. Funderar på att följa med mamma in och träna sen vid 4 tiden när gymmet öppnar. Det skulle kännas lite bra, så rör man på sig iallafall. Lyssnar nu på I See You, har lyssnat på den hur många gånger som helst nu. Shit va bra den är! Funderar på att spela lite mer sims, det har vart mitt lilla nöjje de senaste dagarna.. Sen så börjar ju skolan i morgon! Jag vet seriöst inte hur jag ska orka. Liksom nu är det sista terminen i 9:an kvar och jag har en känsla av att den kommer vara ett rent helvete! Är skoltrött och nu är det slutbetyg som gäller, måste plugga som en jävla idiot! Jag måste verkligen göra det. Måste få bättre betyg än vad jag hade i höstas, måste måste måste! Ska lova mig själv det nu att jag ska plugga varje dag även om jag inte har nått så kan jag läsa igenom saker så jag inte kommer efter och verkligen kan! Kanske borde kolla på matten idag bara för att fatta vad det är jag ska göra när vi börjar. hahah säger väl så nu menmen. Får se vad som blir av denna kalla dag!
pussar

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0