Hela världen är så underbar om man är kokrad tom och glad

Jag är helt hyper! WOHO! hahah
Sitter och pressar Jag Är En Vampyr - Markus Krunegård. Fy tusan va den låten är bra. Sen nu har jag pimpat min almanacka, jag lovar jag har skolans sexigaste almanacka! Ni kan ju gissa vem som är på den.. Heheh snart ska jag nog fixa mig för sängen sen ska jag läsa lite spanska och sedan läsa Eclipse! Läser ju den boken på engelskan och eftersom den ska vara utläst om 4veckor så måte jag även läsa hemma, men har inget emot det. Så nu ska jag typ fortsätta pimpa min almanacka sen hopp i sängen med den underbara boken ur den extremt perfekt serien!
pussar

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0