här skriver man nått!:)

Då var det snart dags att sova.. Eller snart och snart? Hehe jag kommer inte kunna sova fören vid 11-12 eftersom jag sov så jäkla länge i natt. Så, var och gymmade idag och det gick bra och efter det känner jag mig hur pigg och glad som helst. Mår verkligen super av att träna! Nu sitter jag här och lyssnar på musik, idag är det också Paramore som gäller. Fått ett litet sånt ryck att det är de ända jag lyssnar på just nu. En låt som man verkligen aldrig tröttnar på är Crushcrushcrush. Den är så sjuukt bra. Kan lyssna på den om och om igen. I morgon blir det vanlig skoldag, ser kanske inte direkt fram emot det. Menmen det är bara att palla sig dit och göra sitt bästa. Har bara 4 lektioner i morgon och vi slutar 13.25 så det är ju rätt skönt iallafall. Efter skolan ska jag även gymma. Sen blir det hem och då ska jag fanemig läsa om första världskriget så jag fattar något av det och sen öva på spanskan så jag fattar vad vi håller på med där också. Så imorgon blir det fullt upp. Kanske hinner skriva en snabbis innan jag åker iväg till skolan!
pussar

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0