har skriver man nått!

Ledsen för ingen uppdatering igår. Var tvungen att plugga och skriva en historia sen när ja var klar med det så var det direkt i sängen och läsa Eclipse. Måste bara säga att jag blir mer och mer kär i historien, det är helt sjukt. Fy fan va jag älskar boken! Blev helt förälskad i Edward igen! Herregud... ''Boys in books are so much better'' hahah tycker den stämmer rätt bra! Sen också, ''Blondes may have more fun but Edward perfers brunettes'' Hahah blondiner in your face! Jag känner mig lite hyper idag. Har verkligen vart glad! Nu hemma har jag lyssnat på klassisk musik eftersom vi har musikhistorie prov på torsdag. Så nu har Bach, Beethoven, Mozart och hela faderuttan spelats! Nyss, eller för ett tag sedan så var Robert Pattinson med på TV. Heheh på Star! Weekly, där han sa: Girls loves guys who own a volvo. Eller nått i din stilen, hahah så är det ! Nej nu måste ja springa iväg och göra sallad, sen i kväll sk jag till skola och hjälpa till på Öppethus!
pussar

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0