fått mycket gjort

Är ledsen för att det inte blev någon uppdatering igår. Åkte ju in till Stockholm med 10personer från klassen och såg Avatar i 3D. Den var riktigt bra, kanske lite för lång. Men ändå bra! 3D efekerna blev jag lite missnöjd med, filmerna i reklamen hade mycket roligare 3D efekter! Efter filmen stod vi utanför bion och snackade om vi skulle åka hem till någon. Vi tog tunelbanan till tekniska och sen där bestömde vi att vi skulle till Anton. Alla åkte hem på en smock full buss till Norrtälje. Jag och Matilda åkte först till henne och hämtade saker och sedan hem till mig. Hemma hos mig satt vi och snackade om lite allt möjligt. Vi tog sen en buss från Norrtälje till Rådmansö som gick 21.20. Sen kom vi hem till Anton och där körde vi på som vanligt. Mysig kväll:) I morsse åkte vi från han vid 10.15 bussen och jag var hemma runt 10.45. Väl hemma åt jag frukost och segade framför teven. Sen bar det in till Norrtälje och jag tränade och känner mig extremt duktig nu! Så jäkla peppad! Åkte sedan och köpte en ny jacka, skönt med en som är varm! Sen bar det iväg till pappas jobb där jag städade. Nu har ja precis läst lite skvaller och sådant roligt. Ska väl snart ta och äta middag tror jag men innan dess kanske spela lite sims! hahah..
Pussar

Kommentarer
Postat av: E M M A =)

Hihi sims äger (a).. men jag kör Zoo Tycon xD haha

2010-01-05 @ 18:34:40
URL: http://emmamariafriden.blogg.se/

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0