Everybody sing like it's the last song you will ever sing

Städat, fixat donat. Nu kan jag slappna av.. Eller nästan borde egentligen göra en läxa men klockan är lite för mycket för att sätta sig ner med det nu.
Min dag har varit helt okej. Satt och kollade på ungefär halva Golden Globe sen skulle jag ut till min sötnos ponny så då kunde ja inte kolla färdigt. Red då sötnosen och hon var som vanligt extremt pigg. Hon är verkligen alltid det när man rider ut och idag var det fullrulle. Inte mycket man kan göra åt det heller. Sen när jag kom hem så väntade jag på middag sen åt man det och efter det städade jag och min bror övervåningen. Sen har jag även städat mitt rum. Så nu är det rent här inne, vilket det aldrig brukar vara annars. Ni ska se hur det ser ut efter kanske 1 vanlig vecka. Kläder ligger över hela golvet sminksaker ligger framför spegeln och ja herregud! Jag kan verkligen inte hålla reda på saker och ting.. Jag har ju även ett litet rum och då ser det bara mer stökigt ut när det kommer lite saker på golvet.. Mååste verkligen få upp hyllor så jag kan få upp min älskade Twilight böcker istället för att de ska ligga i två stora högar på mitt nattygs bord! Ska du fixa till det lite tjusigt med böckerna. Snart ska jag springa ner och fixa klart med pajen. Mamma och jag hittade ett gott recept på bärpaj och eftersom vi har ca 2-3liter blåbör i frysen bestämde vi oss för att baka så det har vi också gjort + att mamma har bakat vaniljbullar tills i morgon. Såå ikväll blir det smaskigt med paj och kanske nån bra film. Pappa är inte hemma så jag kanske kan få som jag vill eftersom det bara är mamma och Viktor hemma.. Heheh ni kan ju gissa på vad jag är sugen att se.. Förutom New Moon som jag håller på att få damp på för att ja vill se filmen så jävla mycket! Nog tjatat om att jag vill se New Moon och mer att gå ner och hjälpa min mamma!
pussar

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0