Dålig uppdatering

Jag har tyvärr inte uppdaterat på ett tag. Det var i i onsdags natt när jag kolla på PCA, vilket var superduper great! Hahah Blev lite smått kär i Kellan, hahah han va sjukt snygg! Sen var det ju skola hela dagen och jag höll seriöst på att somna på matten.. Efter skoldagen som gick hyfsat snabbt, sen åkte jag in till Stockholm och klippte mig och färgade håret. Har ingen bild nu men det kommer (y) Kom sen hem vid halv 9 och då somnade jag direkt efter att ha dygnat(A) Idag var det ju som vanligt skola och det var en aning segt... Allt flöt på men ändå inte på något konstigt sätt?? Ajja, efter sista lektionen så gick vi ner på stan. Jag, Fanny och Jonis gick ner till inse och Jonis köpte lite kläder. De kläderna var mycket fina :) Sen drog vi till pizzerian där vi träffade lite annat folk och så åt vi. Sen drog vi till hemmakväll köpte lite filmer och godis och sånt. Vi tog sedan 17.15 bussen till Fanny. På bussen lyssnade vi på hög musik och hade riktigt kuul! Nu sitter vi här hos Fanny ovh i kväll ska vi kolla på film och myyysa! Det kommer bli helt jäkla suuuper! Imorgon hade jag tänkt att rida men vettefan om jag ska göra det för det kommer vara så himla kallt! fyfaan. Sommar nu, ja tack! :)
Haha nu ska jag vara osocial mot alla de andra och läsa mina jävla bloggar (A) höhöhö
pussar

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0