can you see the stars?

Nu måste jag sova...
I kväll blev det lite senare än vad jag hade planerat då jag pront ville se I Taket Lyser Stjärnorna. Och fy tusan vilken bra film... Liksom det är verkligen så det är ju. Det som den filmen visar är sådant som hände i verkligheten och jaa.. Jag tyckte detn verkligen var jätte jätte bra och satt och grät som en idiot i slutet. Så himla sorligt men ändå lyckligt.. Liksom ja.. Ni som inte har sätt den måste se den för den var helt otroligt bra.
Somsagt, dags att hoppa ner i sängen. I morgon är det skola igen. Bara 4 lektioners dag så det går säkert fort.
pussar

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0