barbabraabambabaa

Äntligen kom tiden då jag hinner blogga en snabbis!
Idag gick det rätt snabbt i skolan. Förutom att man fryser som en jävla idiot så var det helt okej. Orkar inte berätta allt vi gjort men vi har iallafall haft slöjd, musikteori, engelska lunch och historia. Efter skolan föjde Kristina med mig ner på stan när jag skulle kolla på en födelsedags present åt min bror som fyllde år i fredags. Jag hittade inget åt han när ja va där och kolla men köpte en almanacka till mig själv.. Sen gick jag upp till gymmet och gymmade men kände mig inte på dirket bra humör så det gick väl sådär.. Åkte sen ner snabbt på stan igen med mamma och köpte ett par fårskins tofflor åt min älskade lillebror. Sen när jag kom hem läste jag Twilight bloggar och sedan åt jag middag.Nu lyssnar jag på Paramore, idag igen och har världens hicka! Det är en aning jobbigt.. Dagens Paramore låt är; Brick By Boring Brick

Älskar delen där hon sjunger:
Well, if it's not real
You can't hold it in your hands
You can't feel it with your heart
And I won't believe it
But if it's true
You can see it with your eyes
Even in the dark
And that's where I want to be, yeah

så sjuuukt bra!
Nu ska jag gå och göra spanska... låter extremt tråkigt.
pussar

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0