all i need, alla want is just one moment more

Jag är på världens konstigaste humör... Igår när jag kollade på Help for Haiti så satt jag och grät i 1 och en halv timme. Jag menar inte att ja stor böla men ja tårarna rann hela tiden.. Så efter det klarade jag inte av att sitta en halv timme till och kolla för jag grät bara. Så då gick jag och sov. Sen nu lyssnar ja på en underbart fin låt och sitter och gråter igen. Förstår verkligen inte alls varför för jag har absolut ingen anledning att gråta. Men ändå så gör jag det. Mitt humör är alltså en aning konstigt just nu och igår kväll. Hoppas inte att det fortsätter för jag kan inte bara sitta och grina för inget. Vet inte om det är att ja kommit och tänka på Erik eller om det är nått annat. För jag är inte ledsen, jag känner mig liksom inte det. Menmen, idag när mamma kommer hem ska jag ut till Rudy och mysa med henne och rida. Sedan ska jag städa i huset för i morgon får vi gäster. Vi ska fira mig, min lillebror och några kusiner som fyller/fyllt år. Jag fyller inte år för en om 2veckor och 4dagar men vi ska fira nu med släkten i alla fall. Nu tänkte jag plocka undan frukosten och sen kanske börja plocka i mitt rum.
pussar
One Moment More - Mindy Smith
helt underbart vacker.

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0