A simplified love sick taking no prisoners

Igår vart det ingen uppdatering pga att jag var hos Ida med några kompisar hela kvällen. Ja.. Kvällen kunde varit bättre men det var väl helt okej. Idag så har jag gymmat köpt skor och ridit. Skorna jag köpte är nog de mest konstigaste skorna jag någonsin sätt. Skorna heter MBT och jag ska nu ha sådanna för att bygga upp musklerna i mina fötter och se till att jag inte får ont i fötterna. Konstiga dyra skor. Ridningen sedan då, jag kände mig så extremt seg så jag åkte ut och red en snabbis barbacka vilket var väldigt mysigt men Rudy var riktigt jävla pigg så i morgon får hon göra av med lite energi. Sedan har jag bara varit hemma lyssnat på musik och hittat lite ny musik som jag diggar!
Solar Midnight - Lupe Fiasco

Den här låten är typ skriven för New Moon tror jag, läste det någonstans. I videon är det lite New Moon klipp, såg den idag på TV och blev helt paff för att det var New Moon klipp och sedan tänkte jag efter och kom på att den är med på albumet om man köper det från iTunes!
pussar

Kommentarer
Postat av: ia

ja men du gick ju o la dig värsta tidigt x)

2010-01-31 @ 17:05:39
URL: http://vinterpop.blogg.se/

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0