100101

Första dagen på det nya året!
Jag och Dalan vaknade runt 12 och hon åkte hem vid 13 tiden..
Nu sitter jag här och vill inget mer än att åka till Thailand:o Det är hur många som helst som åker nu liksom. Jag vill också åka! Var i för sig där för ca 6månader sen men ändå.. Blir bara så sugen på att åka ifrån kalla Sverige och till mitt absoluta favorit land, Thailand. Ajja inte för att ja kommer åka dit nu.. Kanske senare i år om jag har tur. Idag bli det inte mycket att göra ska kanske beställa ett skal till iPhonen som ja ska få. Bjuder nu på lite bilder sen jag var i Thailand senast:)
njee nu räcker det med mysiga Thailands bilder(;
pussar

Kommentarer
Postat av: Julia (:

gud jag saknar också Thailand så in i bomben! :'( vill bort från kylan! vill till värmen isället! :D ;)

2010-01-01 @ 14:33:51
URL: http://lifeofjulia.blogg.se/
Postat av: E M M A =)

Jag lär vara en av de få människor som gillar snö & kyla.... xD

2010-01-01 @ 14:58:13
URL: http://emmamariafriden.blogg.se/

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0