I am in love with what we are not what we should be

Är ledsen för dålig uppdatering i helgen! I Fredags kväll kom Carro hit och då har jag helt enkelt inte haft tid att blogga! Men nu kan ja skriva lite grann i alla fall.
I fredags släpptes ju även sista Eclipse trailern och den är helt underbar. Herregud vad jag längtar nu alltså. Om 1 månad ungefär så släpps även soundtracket. Så där lagom tills jag åker till Thailand och går på sommarlov. Men mer till helgen. I fredags tog vi det bara lugnt. På lördagen drog vi ut till stallet red och hade det skojjsigt. Vi hoppade med Irma och jag hoppade en oxer som var 1.05 hög och kanske runt 90cm bred och Rudy bara flög över den! Hon går som en klocka på träning och hemma alltså. Helt underbart, fy vad man älskar ponnyn! Sen på kvällen satt vi nere vi sjän snackade och hade så jävla roligt. Kollade även på New Moon. Nej jag kommer aldrig tröttna på filmen, den är fullkomligt underbar. Idag så var vi in till Norrtälje sen åkte hon hem och jag fick tag på Sofia och följde med henne hem till deras nya hus i Norrtälje och vi hade det som vanligt super. Världens bästa person ;) Efter det så har jag varit ute på pappas jobb och städat. Sen nu sitter jag här och ugglar. Ska väl äta middag om någon halvtimme eller så och sedan tror jag faktiskt att jag ska ta fram geografi sakerna och plugga på det.


Min ponny lyfter väldigt mycket på frambenen märkte jag ner ja såg det här kortet :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Mycket mysigt!

2010-04-26 @ 20:29:07
URL: http://www.rebeckaherbring.devote.se

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0