Torsdag,torsdag,torsdag.

Jahap.. Då var torsdagen snart över. För min del har denna dag varit helt okej, skolan har flytit på precis som vanligt, det gick otroligt snabbt och det var skönt. Vad har vi gjort i dag då, jo vi hade som vanligt bild på morgonen, den lektionen är väl inte direkt min favorit då jag inte är duktig på att rita. Önskar verkligen att jag var det men, nää det är jag inte. Sen var det NO och vi hade kemi och vi gick igenom lite inför provet som vi ska ha om drygt 2 veckor.. Efter kemin var den en kort rast och sen matte, jag tror inte direkt jag gjorde så mycket idag men kände mig så extremt seg på matten att ja funderade skarpt på att åka hem, men då skulle jag behövt gå 3.6km och det hade jag verkligen inte lust med! Sen var det lunch. Efter den korta lunchen var det dags för musik i 2timmar! Vi övade först på 3julåtar i stämmor, alltså, altarna var för sig osv. Det kändes givande för då kunde man koncentrera sig mer på vad man skulle kunna. Sen gick vi tillbaka till musiksalen och vi körde igenom låtarna hela klassen. Efter det så kollade vi på lite filmklipp från när vår lärare var i Italien med sin förförra klass. Herregud vad vi skrattade och fick en sådan extremt stor längtad! Men det är inte så lång tid innan vi åker, 24 maj, då jävlar åker vi iväg! När vi kollade på den fär filmen fick jag lite ryck då jag såg en staty som jag är nästan helt säker på att den är med i New Moon, jag blev lite smått galen och började säga ungefär så här: oh my god!! aaaah kolla, aaah!! Det är ju den, shhiit herregud jag dör!. Det låter som en vanlig damp reaktion av mig. Påtal om New Moon, alltså jag kan knappt fatta att för 1 vecka sen hade jag inte sätt filmen, och då satt jag hemma hos Dalans mormor och var helt tokigt hyper vid den här tiden, tror nästan att vi satt och fikade nu, och skulle snart sätta oss och kolla på extramaterialet från Twilight. Thihi man har ett minne när det gäller sådana saker. Ajja! Efter musiken hade vi spanska och vi fick sluta 20 minuter tidigare, det är så skönt att göra det, speciellt när det gäller spanska som jag tycker är så extremt tråkigt som jag för övrigt har prov i morgon så jag måste plugga lite snart. Efter skolan så gick jag, Fanny, Anton, Emma och Hannes ner till busstationen och sjöng hela vägen ner, det var ett antal personer som kollade på oss, men va fan vi måste ju få ha det lite kul! Sen tog jag bussen ut till stallet, där jag segade som en galning. Herregud, var helt total seg så det blev en snabbis med Rudy idag. Nu sitter jag här och måste egentligen plugga men har liksom inte riktigt någon lust med det. Lyssnar på New Moon Soundtracket som är extremt bra! Påtal om New Moon igen så ska jag faktiskt gå och se den en 4:de gång i morgon. I morgon blir det att se den med Dalan och Julia, det ska bli riktigt skojjsigt!
En av låtarna från New Moon Soundtracket som verkligen är en av mina favoriter;
Monsters - Hurricane Bells

Nejmen nu ska jag faktiskt ta och gå ner och sätta mig och plugga en stund!
Pussar!

Kommentarer
Postat av: Julia (:

det va fan riktigt kul att se filmen med er! Haha :)) Men du asså vad heter soundtracket som spelas när man ser victoria bli jagad av vargarna? :s Jag tycker den låten är sjukt bra! :D

2009-11-27 @ 23:35:17
URL: http://lifeofjulia.blogg.se/
Postat av: johanna

sv: ja de är skit bra :D

2009-12-01 @ 18:18:36
URL: http://johannanorlin.blogg.se/

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0