Tisdag!

Tjohej!
Jaha, då var det tisdag och första dagen i skolan för min del eftersom vi hade studiedag igår. Dagen har sätt ut som en helt vanlig tisdag förutom att jag tog sprutan mot gris influensan, eller ja svin influensan heter den då men själv så kommer och lite annat folk på andra namn åt den, t.ex Adde kallar den för bacon febern, det fick mig att skratta högt. Somsagt skolan var helt okej, dagen gick förvånats värt fort förbi, trodde i morrse när jag vaknade att allt skulle gå hur segt som helst men det gjorde det inte. Sov extremt dåligt i natt så var nog lite övertrött i skolan och fick ju träffa Dalan så vårt Twilight beroende snack drog igång igen! Mina klasskamrater tycker jag är extrem som räknar ner till Eclipse. Under spanskan kände jag mig helt skumm, liksom typ allt snurrade och såg mörkt och sen blev allt jätte ljust. Den där dumma sprutar gjorde mig lite smått konstig. Det gick iallafall bra att sjunga på enseblen, det var skönt att kunna göra det så det inte låter dåligt när alla andra lyssnar. Vi gick även reda på biologi provet som vi hade förra veckan, jag fick 38/48, 39p var MVG så jag var bara 1p ifrån, men ändå så jag riktigt nöjd med det resultatet. När jag kom hem så pluggade jag spanska ett tag och sen kände jag mig riktigt dålig, den där sprutan håller nog på att göra mig sjuk.. Vill verkligen inte bli sjuk så får väll se hur jag mår imorgon. Nu sitter jag här har riktigt ont i vänster armen och lyssnar på Lady Gagas nya låt Bad Romance, riktigt bra låt tycker jag. Tror faktiskt jag ska ta och spela lite piano nu..
Vi hörs!
Pussar!

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0