New Moon

Jag har redan bokat biljetter för New Moon två gånger! Kan knappt fatta det, Ska gå på midnattsvisning i Norrtälje + på premiären den 20 inne i sthlm. Liksom har redan helt bestämt två föreställningar och det kommer bli 2-3 till! Herregud mina pengar kommer försvinna men va faan! Det är New Moon, det är bio och många kompisar som vill se filmen, vad gör man inte? Nu är det dock dags för mig att sova. ouups jag har vist inte nämt att jag är med i en tävlning där man kan vinna en resa till London och träffa skådespelarna från New Moon, thih skickade in bidraget för 20 minuter sen, hoppas på det bästa men rääknar verkligen inte med något. I morron får jag dem svaren. Nejmen nu måste jag sova om jag ska orka med en hel dag i stallet imrn!
Pusshej :)

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0