New Moon

Det ända jag säger är att New Moon är: HELT JÄVLA UNDERBAR!!!
Jag är helt fullkomligt kär i filmen.
I torsdag gick timmarna så segt så det fanns inte, när klockan var 4 så liksom var det ju som en evighet kvar, och det tog ju sådan tid. Men sen äntligen runt 00.05 drog filmen igång och det var tårar, skratt, skrik, damp och allt möjligt. Jag var nästan helt mållös efter sista scenen och hela filmen! Vill inte avslöja något för dem som inte har sätt den men, varulvarna var extremt bra gjorda, + att Kiowa är för snygg! Låtarna är jätte bra utplacerade. Allt i Italien ägde helt fullständigt, jag älskar den delen i boken så sjukt mycket, att få det komma upp på stora duken var helt otroligt och och jag fullkomligt älskade det! Man fick med det mesta som verkligen behövdes komma med för att dem som inte läst boken skulle fatta. The Volturi var så jäkla bra! Dakota Fanning är helt otrolig.
Torsdags natten blev det 2 timmars sömn och upp på fredagen och drog in till sthlm.
Sen vid halv 7 var det dags igen för New Moon, den här gången var det sånt ös i biografen! Herregud, det var skrik och tårar och jag älskade det ännu mer andra gången, filmen blev helt enkelt bättre. Nu är jag så trött så ja håller på att dö. Hah har ju klippt mig och färgat håret och min kompis Sofia tycker jag ser ut som Kristien Stewart i håret just nu! haha, iallafall när det är lite små ofixat!
Avslutar detta inlägg med att säga att Chris Weiz är ett geni! Han gjorde min favorit bok till den bästa filmen som exicterar! Ska försöka boka biljetter tills på måndag för då är det studiedag!
Puss&kram från en extremt glad Lina som är hög på NEW MOON!

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0