kommer inte på va ja ska skriva här.

Nu är jag extremt trött! Så nu ska jag verkligen sova, eller ja jag skulle behöva läsa igenom matten lite grann men vafan jag orkar inte? Antagligen så kommer jag fastna här som vanligt? Hade nämligen tänkt att kolla lite bloggar snabbt innan jag tar och sover, heh så ja kommer säkert hitta nått som jag måste kolla upp vilket leder till flera saker jag ''måste'' kolla innan jag sover. Hahah ibland är det fan lite jobbigt att vara besatt av något. Hahah nej då jag klagar inte på min besatthet av Twilight! Jag älskar att vara besatt! Hahah måste ju nämna att i morgon är det exakt 1 vecka kvar tills jag ska se New Moon! Midnattsvisnings biljetter har man juu!!
Nej nu måååste jag läsa bloggar!

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0