jävla cepe damp!

Fy faaan va sur jag är nu!:@ Jag har fixat mig klart, fixat iordning alla saker som jag ska ha med mig och så ska jag ut och starta moppen för att jag ska kunna åka till skolan, men nehe... Den jävla cepe saken startar ju för faaanemej inte!!!!! Aso seriöst jag är så jäääävla sur för jag ville liksom gå i skolan i dag! Vi skulle ju haft framtidskonferans och det är ju fanemej viktigt för gymnasie valet!? Fy faaan säger jag bara. Min klassföreståndare var inte heller direkt glad när mamma ringde och förklarade saken, gud jag vill bara BLÖÖÖÖH!!! Så jäävla sur nu så det går inte och beskriva! Så idag blir det att vara hemma med min sjuka bror och plugga...
pussar från en riktigt jävla sur lina.!

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0