Härlig Tisdag!

Nu sitter jag här och är heelt slut! Är så sjukt trött..
Min dag i dag har varit riktigt super! Vi hade engelska, matte/geografi och matte igen. Fick reda på mitt geografi prov där jag fick 37.5/48, gränsen till MVG va 40! Så jag var sjukt nära, men riktigt nöjd iallafall! Vi fick sen tillbaka våran skrivuppgift att vi skulle berätta om en resa genom USA, jag emma, emma och maria fick MVG- på den!! Herregud, vi var liksom en aning oseriösa? menmen tydligen så tyckte Åke de va bra! Vi snackade sen om matteprovet vi ska ha på torsdag. ush måste plugga till det nu också. Vi hade sen lunch och fick en snabb läxa av vår spanska lärare och sen drog vi ner till bion, för vi skulle se på bio, nått som skolan anordnar varje läsår. Vi såg en film som hette Fighter, nån dansk film som handlade om.. nej ja orkar itne dra va den handlar om , ajja den var rätt bra iallafall. Det ändå jag tänkte på när vi satt där va att om 9dagar och 12 timmar kommer jag att sitta och se början på New Moon, hehe ja lite besatt jag vet! Efter bion så fick vi sluta så idag slutade vi ca 13.45! Satt på bibblan ett tag me några från klassen, dock var jag lite associal och läste Breaking Dawn medans dom andra snackade hej vilt om religon? Hahah orkade helt enkelt inte lyssna på deras pladder. Åkte sen med pappa hem och kom hem runt 15.00. Då fixade jag klart med bullarna som mamma bakat åt mig och sen vart det pluggande/sitta vid mammas data/kolla på tv/lyssna på musik... haha konstig kombination, fick lite gjort i matten iallafall. Sen vid 17.20 drog pappa och jag in till norrtälje, först skulle vi fixa nått spel åt min älskade lillebror sen upp till skolan och sälja fika. Kvällen var rätt kul, med klassen är det ju toppen! Just nu har jag typ 20bullar och 1 busslängd i mitt skåp + 4st läsk burkar!! Hahah jag, andrea, kia och fanny ska svulla i morron! Förövrigt så blir det en jääävligt soft dag i morgon! Jag börjar klockan 09.00 och slutar 13.00 och har inte en ända lektion! Vi ska nämligen ha framtidskonferans så man slipper skolan! wihu det gillar jag!
Nejmen nu måste jag fanemej ta och sova, är helt sluuut!
Mitt skåp är förjävla snyggt! haha! har lite tomma platser där och där, ska få upp fler bilder!
Nu ska jag sova för att jag ska orka allt jag ska göra.. hehe!
Pusssar!

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0