här ska man skriva nått?

Först vill jag säga: fööörlåååt för dåligt uppdaterande, de senaste dagarna har gått åt till att plugga biologi och sen har det varit mycket i Twilight-världen, haha enligt mig. Gala premiären i LA var i måndags och då var det bilder , intervjuer och annat sånt som var mycket intressant!
Nu till det andra. I dag så vaknade jag och insåg att i morgon ska jag få se New Moon, och tror ni inte att den saken har gjort hela min dag? Joo, hela dagen har det varit små saker som påmint mig om Twilight, New Moon eller nått som har med det att göra.. Skolan flöt på lite halftsegt men det gick. Efter skolan drog jag till Stockholm och där är det ju New Moon afficher överallt! Så gick jag och log som en galning eller vad!? Haha måste ha sätt lite dum ut. Hämtade mina biljetter inför premiären, andra gången jag ska se New Moon! Sen drog jag till frissan och förgade håret BRUNT! ohlala! Bilder får ni se på fredag(anledning till det kommer) klippte mig också och är nöjd. I morgon kommer dagen se ut så här: skola, ha biologo prov, slutar, träffar dalan, vi går och köper saker vi behöver inför kvällen och sen går vi till hennes mormor och fixar middag, snackar, KOLLAR PÅ TWILIGHT! Vid 23.20 så går vi väl ner till biografen, intar våra platser och sen ser vi NEW MOON! Herregud, jag har svårt att fatta att det är så nära nu, efter all väntan nedräkning osv. Så nu är man riktigt hyper, men ändå trött! Vi avslutar dagen med BILDER!:D

Lite fina bilder, mitt skåp i skolan är då mega sexigt, och väggen hemma, jaa jag älskar den!
haha nu ska jag sova och ladda inför The Twilight Saga: New Moon i morgon!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad menar du med att det är andra gången du ser New Moon? :o

2009-11-19 @ 22:32:44
Postat av: lina

SV: Jag menar att jag såg midnattsvisningen den 19 och den premiären den 20, alltså den 20, blev andra gången för mig:)

2009-11-21 @ 01:07:29

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0