halft sjuk.

Jahaa.. Tog ju som sagt svininfluensan spurtan i går och nu jaa då blev man lite sjuk.. Så för mig blev det att stanna hemma i dag. Sov riktigt jobbigt i natt eftersom jag inte kunde ligga på vänster armen så var det otroligt jobbigt! Vaknade då i morse och hade ont i halsen,huvudet och hade lite feber.. Gick då och la mig och igen och gick upp runt 10.15. Nu har jag precis gjort frukost, plättar! mummms! Även min kisse Marillion tyckte det var gott så han fick smaka lite och då satt han och tiggde. Hehe man skämmer bort kissen en aning va? Nu tänkte jag att jag ska ta och klä på mig lite mjukis kläder och sen sätta mig och plugga ute i köket!
Vi hörs senare! pussar

Kommentarer
Postat av: E M M A =)

Marillon ?? Stackars katt... hihi

2009-11-25 @ 15:36:34
URL: http://emmamariafriden.blogg.se/
Postat av: E M M A =)

SV: Stackars liten ändå... ne nu är jag dryg :P Jätte gulligt namn (a)

2009-11-25 @ 21:16:57
URL: http://emmamariafriden.blogg.se/

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0