gladast!

Jag är glad, glad, glad, glad, GLAD!
Herregud, jag fattar inte riktigt vad är fel på mig just nu, jag är bara extremt glad! Det har inte hänt något speciellt, inte alls! De som jag vill ska hända är inte i närheten av att hända, men ändå idag är jag så glad att jag håller på att spricka, känner mig helt ner kärad! Och jag är inte ens kär, eller? Herregud det är väl det ända problemet jag har just nu? Annars är allt helt jävla toppen! Om 1 vecka så är det bara 3 timmar kvar tills jag kommer sitta i biosalongen! Aso jag kan seriöst inte fatta det själv att det är så jääävla kort tid kvar, det kan nog va en av sakerna som gör mig så himla sjukt glad!! Sen har jag köpt två tidningar i dag, i en av dem så var det en intervju med Robert Pattinson, och i den andra så var det typ 5 sidor med massvis om New Moon! Och en stoooor poster!Wohoo och små bilder i tidningen som jag ska klippa ut och sätta i mitt skåp! Haha i morgon ska jag även köpa aftonbladets bilaga, en tidning med 35 sidor om bara Twilight och New Moon, woho det är snart dags och det märks verkligen! Själv ska jag se New Moon minst 3ggr, om inte fler! Hihih bara för att jag känner mig glad ska ni få lite av min gladhet!

Haha i Robert Pattinson format, nejmen seriöst han ser så jävla lycklig ut, Kanske är det bara jag, eller ser inte han lite smått kär-glad ut? Gud jag skulle göra vad som helst för att vara kär-glad!
Nu ska ni få höra min nya pressar låt! Jag är sjukt kär i den, gud va bra den e!
Jason Derulo - Whatcha Say; Jag älskar refrängen!


Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0