Fredagen den 13!

OOOH, i dag är det fredagen den 13 och enligt mitt horoskåp i FRIDA, min tur dag? Hur sjukt kan det bli? Hahah dagen har väll vart riktigt bra så kanske var det en tur dag iallafall! Skolan flöt på bra och det var riktigt kul, speciellt med Andrea min lilla sötnos! Haha Andrea sa att Robert Pattinson var veckans hottie, då hon satt och höll på med en godis ask hela engelskan och ritade av han med magrutor och allt, mycket vackert! Haha hon sa ju då att han var det, jag höll inte med och sa: Emh årets hottie?? Haha Jonis sa att han skulle bli veckans hottite, jag sa bara; haha du får kämpa gubben!;) Som sagt var jag även en aning hyper i dag ocksååå! Efter skolan så gick jag ner till kryddan och köpte aftonbladets bilaga Klick! Dem hade nemligen en medföljande tidning på 34 sidor bara om New Moon, så man kunde ju inte missa att inte köpa den! Sen sa Julia att hon sätt en tidning med Robert Pattinson på framsidan på pressbyrån, så jag och Dalan gick dit direkt, köpte inte den tidningen men hitta en annan som bara hanlda om Twilight! Haha, pressbyrån har förfan as många bra tidningar! Liksom dem säljer Seventeen där!! Hehe jag ska gå dit och köpa massvis med tidningar när jag har pengar! Och ska nummret av Vainty Fair när Robert Pattinson bilderna + intervjun är med! Haha de bilderna är så sjukt vackra så måste ha dom i mitt skåp! I kväll har jag tänkt att kolla på idol såklart men även försöka fixa nya deisgnen, känns lite jobbigt att fixa den nu eftersom på onsdag ska jag klippa och färga mitt hår och måste då säkert göra en ny för jag känner för det, men då får det bara bli en ny header och en sån sätter man ju in lätt. Nu ska jag iallafall kolla lite egenom mina tidningar och fixa lite med affischer i mitt rum! I kväll får ni nog se resultat!
Nu är det bara 6 dagar kvar!!

Min och Andreas favorit bild för tillfället!
hahah nu ska ja kanske leka lite med designen? :p

Kommentarer
Postat av: E M M A =)

GRYMT FIN HEADER :D

2009-11-14 @ 09:41:06
URL: http://emmamariafriden.blogg.se/

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0