Fortfarande lite trög!

Jag ursäktar igen att jag varit trög med bloggandet. Men nu har det faktiskt varit lov och jag har haft så sjukt mycket annat för mig så bloggandet bara kom av sig. Tänker dock inte sitta och berätta vad jag har gjort på mitt lov utan bara säga att det har varit fullkomligt perfekt! Eller det är bara ensak som saknades så skulle det blivit mega mycket bättre menmen! Idag har ja varit på IKEA, familjen tog och köpte en ny soffa och ett soffbord, + några nya kuddar till soffan, riktigt fint blev det! Hela nästa vecka har jag prao! Superduper skönt att slippa skolan en hel vecka till, även om jag ska vara på en skola ska jag inte gå i skolan! hahah.. Nu ska jag faktiskt ta och sova.. Fast först ksa jag bjussa på lite youtube favoriter från idag och igår!

Jag garvade bara så sjukt mycket åt den här att volvo gör sin reklam med klipp från New Moon, klart man blir lite glad när man får se lite New Moon, men seriöst, hahah jag satt och as garvade, heh dreglade lite åt Rob's slowmotion walk också..

HAHAHAH!! Är han inte bara för sötast! Herregud vad jag satt och garvade åt det där igår, det var nästan lite varning där va! Men seriöst hur gammal är han där? 13 ?? Jag tror det iallafall.

Där fick ni lite klipp och nu ska jag sova!

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0