Första skoldagen på länge!

Jahapp.. Då var denna måndag över!
Den här dagen var riktigt soft! I morsse var jag extremt hyper, satt och skratta hela tiden med Dalan! Haha vi och vårt Twilight snack, och när vi drar igång då är det svårt att få stopp. Sen gick klassen iallafall iväg ner till slöjden men vi hade igen lärare så håltimme! Riktigt skönt eftersom ja itne kände för slöjd! Vi satt i sentan i typ 1timme eller nått och snackade och bara drygade omkring, mycket snack behövdes det ju nu efter lovet och praon! Vi hade sen musik fast vi fick bara skriva massa underlag för utväcklingssamtal och så snackade vi om hur veckan skulle se ut. I morgon ska vi på skolbio klockan 12.00, alltså 3 lektioner har vi i morron! Sen i morgon kväll ska vi sälja fika till nån konsert och vi ska även få se på konserten. På onsdag är det framtidskonferans så då har vi sov morgon och inga lektioner! Wihu, det var kul att få reda på. Sen hade vi engelska, och kände nu att jag har mycket att göra i engelskan, och speciellt efter min lärare sa att jag måste för att få VG och förra terminen hade jag Vg nästan MVG, fy fan va sur jag e på henne hon ser vist inte att jag är bra engelska, vill fan döda kärringen! AAAh.... Sen var det iallafall lunch och då var det snackade och sånt. Vi hade sen en lektion med vår tekink/fysik lärare, han snackade om onsdagen och gick igenom lite vad vi ska kunna på Fysik provet vi ska ha i December. Nu kommer det bli mycket i skolan känner jag och ska verkligen försöka jobba på så bra som möjligt och verkligen visa att jag kan, även om jag inte vill!
Haha, nu ska jag ta och sticka ner till duschen ocg duscha en snabbis, sen blir det kanske läsa lite Breaking Dawn eller sova! Menmen datan kommer iallafall stängas av snart, när jag fixat med iPoden!
Pussheejj!

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0