fixar och trixar!

Som rubriken säger, jag håller på att fixa och trixa! Har precis fixat en ny header i photoshop som jag blev riktigt nöjd med! Ska kanske ta och fixa lite fler saker så det blir riktigt bra! Just nu sitter jag och vill ha massvis med pengar så jag kan köpa alla dessa saker som jag vill ha men inte har pengar till... Sakerna jag vill ha är: Twilight - Deluxe Edition (2-disc), Grey's Anatomy säsong 5, nya kläder, ett fleece täcke åt Rudy och alldeles påtok för mycket mer saker.. Menmen man får väl spara, och det är ju jag riktigt bra på *host* haha ajja! Nu ska jag typ plugga eller göra nått annat.. eller så fasnar jag kvar här tills jag lyssnat klart på New Moon soundtracket!

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0