Drömmar...

I går vart det inget bloggande för min del, kan inte riktigt säga varför jag inte gjorde det för det finns ingen bra anledning... Måste bara ta och berätta om typ den sjuuukaste drömmen jag haft på länge, berättar det som ja kommer i håg. Kommer inte nämna en viss persons namn för det avslöjar en heldel saker som är liiite hemligt. Ajja, jag var iallafall i ett jätte stort hus med han, och vi typ var nån stanns, uppe i något rum och snacka, hehe, det började med att vi snackade sen var det liite pussande (a)  Sen helt plötsligt så skulle jag gå därifrån snabbt för hanns pappa kom, jag gick nån stanns. Sen så skulle jag smyga mig upp till hanns rum igen, såg att hanns pappa kom, sprang till hissen som dem hade, eftersom de bodde i ett gigantiskt hus, kom på att han ändå typ kunde se mig genom hissen eftersom det var glas som hissen typ var gjord av, men ändå kunde jag gömma mig bakom nått som var i hörnet. Kom sen upp till hanns rum igen och var överlycklig och då var det ännu mer pussande, och då kommer hanns pappa in och vi står där helt paff. Sen helt plötsligt är jag på en tåg station och bråkar med Robert Pattinson! Alltså det var helt sjukt, jag kommer inte direkt ihåg vad vi bråkade om, det var typ kärleks problem. HAHA så jävla sjukt! Mina drömmar är lite smått sjuka. Som förut en gång drömde jag att jag träffade Robert Pattinson i Norrtälje och fick hanns läder jacka som han skrev sin autograf på och sen så klappade han mig på axeln och sa: Ta väl hand om den. Jag fick helt damp i drömmen. HAHA Liksom hallåå??? Är det inte liite konstigt bara? Ajja, jag har tänkt att försöka fixa ny design, men vet inte riktigt om jag kommer hinna det nu.. Tror jag kommer ha rätt mycket i skolan de närmaste veckorna, sen är det gymnasieval för min del ocksåå, alltså påtok för mycket. Heheh..
Puss&Kram

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0