Avslöjade?

Lite tidigare i dag satt jag och läste twilight bloggar, liksom där skriver dem ju allt skvaller som hörs om skådespelarna, bilder på skådespelarna osv.  Det är väl ingen som har missat alla ryckterna om att Rob och Kristen dejtar varndra? Om du gjort det så är du lite efter, nejmen det står seriöst överallt. Ajja, dom ryckterna har gått från att dem ska vara förlovade till att dom är gravida osv, allt det där känns väldigt fake enligt mig, men det andra, att de bara är tillsammans känns lite smått äkta, och efter dessa bilder som jag hittat känns det verklig äkta!


Så, själv så börjar jag verkligen tro att de är tillsammans. Liksom kolla bara på leendet de har på läpparna, de ser så himla lyckliga ut. Och dem är ju bara för söta tillsammans! Så nu kanske de går ut till media och säger sanningen? Om det nu är så att dem är tillsammans.

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0