6 November

En prao-vecka avslutad! Min vecka har varit toppen bra! Ridit, fixat, skrattat haft det allmänt kul! Det är ju extra bra när man har sällskap hela tiden också!
Idag så kom jag dit vid 8 som vanligt, börjde med att putsa lite träns sen kom Mirah ut och sa att de skulle äte frukost och jag fick komma in och fick en kopp te! Satt där en stund, sen gick Irma och jag ut och släppte ut hästar. Sedan gjorde jag hö påsar, allt hö räckte dock inte så gjorde in klart alla, och Anna och Irma skulle in till Norrtälje och handla så ingen kunde köra in en ny bal, så jag gick och red Rudy då. I dag var hon lite små trög i början men i slutet så släppte det och hon gick jätte fint. Sen tog jag upp henne till stallet, la på henne ett täckte och släppte ut henne och gav hästarna lunch hö. Senare fick även jag lunch, vi satt där inne ett tag snackade och segade.. Sen bar det ut igen och hämtade Jul och red henne. Hon gick rätt okej hela tiden, kickade dock några gånger i traven och galoppen när man kom åt med skänkeln för långt bak.. Men hon gick rätt fint! Efter att ha ridit henne så mockade jag 3 boxar och sen gjorde jag lite hö påsar. Irma och jag gick sen in och fikade. Vi satt där och snackade och tog det lungt. Vi gick sen ut och tog in hästar vilket gick fort eftersom vi fick hjälp av hennes lillebror. Sen gav jag Ell och Zofë hö och sen for jag hem. Dagen var skön och det var inte alls så kallt som igår. När jag väl kom hem så vart det data sittande, och sen idol tittande. I kväll var Tove och Reza mina favoriter, som de alltid är, och Erik såklart, gud va han sjöng bra!
Till linas lilla favorit låt just nu, eller en av alla.. !
Use Somebody - Cover av Paramore

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0