5 November

Wihoo jag är så sjukt glad just nu! Jag har idag varit så extremt glad.
Dagen började med att jag åkte ut till stallet som vanligt denna vecka. Fick skjuts från bussen idag så slapp gå, skönt med tanken på det äckliga vädret. Kom ut dit och gick direkt in och blev bjuden på fika. Sen gick jag och Irma ut och släppte ut hästar och sedan mockade jag massa boxar, Irma och jag blev klara med stalljobbet rätt snabbt, och det var skönt för då var det bara det roliga kvar, alltså att rida. Först gick vi ner och byggde hinder eftersom i dag skulle vi hoppa. Sen tog jag in Garlic och Appe som vi skulle rida, vi fixade iordning dom och ner till volten. Jag som red Gralic hade ridit honom i typ 10 minuter förut och i dag hoppade jag 3 stuts med en oxer, och hoppade en ensamstående oxer på 1.10, helt otrolig ponny. Vi gick sen upp till stallet igen och jag fixade med hästarna och Irma fodrade. Sen fick vi lunch, vi satt där och snackade lite grann också. Sen bar det ut igen och vi hämtade Rudy och Jul. Jag hoppade då Rudy och det gick så jävla bra! Thihi jag älskar Rudy! Efter att ridit dom gick vi in och fikade och snackade och skrattade!!  Sen gick vi ut och smorde läder, tog in hästar fodrade eftermiddags hö. Efter det gick vi in satt vid datan, sen kollade vi tv en stund och sen drog jag hem. Nu ska jag ta och duscha för snart är det EMA! Woho jag älskar galor!
Pusshej:D

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0