4 November

Äntligen, äntligen, äntligen! JAG HAR BILJETTER TILL NEW MOON! 20 november, 18.30 Rigoletto, sthlm. Då jävlar smäller det! Jag kan inte förstå det själv, att äntligen är det sant! Woho!!
Nejmen nu till min dag! Kom till stallet idag vid kvart över 8. Träffade Irma och vi tog ut hästar, och sen gick vi in och fikade. Sen bar det ut igen och då mockade jag 3 boxar, sen blev det panik men new Moon biljetter och höl på med det i 1timme kanske, inga bokingar då, men dem kom nu vid halv 6.. ajja! Efter det så red vi Rudy och Garlic, jag fick även testa Garlic vilket var annorlunda men riktigt kul, mysig häst hon har! Sen tog vi dom tillbaka till stallet, fodrade dom och jag fixade lunch hö till Rudy, Amanda och Neema, fodrarde dem och sedan spridde jag och Irma ut halm i båda lösdrifterna, det var jävligt jobbigt.. Sen tog vi oss en förrtjänad lunch. Efter lunchen så gjorde jag ett antal hö påsar, sen soppade jag hela stallet. Vi fikade sen igen och sen gick vi ut och red Bitte och Jul, i dag fick jag rida Bitte och det var mysigt. Sen gick jag tillbaka till stallet med henne och sen bar det hem. En sköndag.. Nu ska jag typ duscha och plugga..
Pusshej från en glad Lina

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0