3 November

Jaha, då kom vi en dag längre in i november, en dag närmre New Moon premiären, en dag närme osv osv. haha!
I dag så var det första sagen för mig på riktigt prao, är då nu i stallet, där jag stortrivs! Kom it lite senare i dag än vad jag skulle, var där vid ca 9 eftersom jag först var i Norrtälje och fixade med min dumma fötter.. Kom iallafall dit, mockade 5 boxar, soppade hela stallet, följde me Irma ner till volten med Mini och Bella så dom fick springa av sig lite grann eftersom de står inne. Sedan tog jag in min lilla älsking Rudy och fixade lite med henne. Gick sen in och fixade och vi snackade om vilka hästar jag skulle rida idag och hur vi skulle rida dem osv. Irma och jag gick sedan ut och fixade klart Rudy och Garlic och red sen ut på dem en kortis. I galoppen fick dem lite lycko språng, Rudy drog lite grann eftersom hon är så sjukt stark. Sen hemma så fixade jag klart Rudy efter ridningen, veterinären kom och kollade på Razza och Russin eftersom de är dräcktiga. Tog sen ut Rudy och fodrade två hagar, sen hängde Irma och jag i stallet och bara snackade. Vi gjorde sen lunch och satt inne i typ 2h och snackade! Sen gick vi ut och red Jul och Appe! Min dag har varit rätt soft, riktigt skön prao! Nu ska jag ta och leta upp information om New Moon biobiljetter... Sen duscha och plugga!
Puss&Kram!

Kommentarer
Postat av: E M M A =)

TUR FÖR DIG!!! Att du fick jobba med något du gillar.... jag hatar mitt jobb xD

2009-11-03 @ 21:06:58
URL: http://emmamariafriden.blogg.se/

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0