22 November

Hejjjsan:)
Det blev inget bloggande i går.. eller i dag. haha. I går var jag först hos hästen, sen åkte ja hem till Ida med några kompisar och vi hade det mysigt. Jag var dock riktigt trött efter att ha varit helt hyper i 2 dagar så var lite smått seg och lyssnade inte direkt mycket. Andrea och jag gick upp till hennes rum och sov där för vi båda var så sjukt trötta, men det var mysigt att snacka med henne. Underbar tjej det! I morsse så åkte vi från Ida runt kvart i 10 och fick sitta på bussen i 55 minuter! fytuuusan va tråkigt det var. Jag hatar verkligen att åka buss! När jag kom hem gjorde jag mig lite att äta och mammsen bokade biljetter till New Moon som vi såg i kväll! Sen drog jag ut till pappas jobb och städade där. Åkte sedan hem och var hemma en stund och åkte sen in till Norrtälje och hem till min faster och firade som fyllde år i tisdags så vi blev bjudna på fika och var där med mina små kusiner också som är extemt söta! Sen var det att åka hem igen och då sommnade jag i soffan! hahah lite jobbigt.. Men gud va trött jag var, så där sov jag nån timme eller två, skönt var det iallafall. Sen åt jag lite mackor och sov sen vidare. Herregud vilka dåliga vanor man får. Sova i soffan från 6 till 8 typ.. Vid kvart över 8 åkte mamma och jag in till Norrtälje och vid 9 så började New Moon. Herregud vad jag älskar den filmen. I kväll var det 3:de gången jag såg den och jag kommer aldrig tröttna! Ska försöka boka in en visning nån gång i veckan och sen i helgen kanske det blir några från klassen som följer med. New Moon har ju slagit massvis med rekord, liksom på premiär dagen drog den in 72.6 miljoner dollar i USA och Kanada. Midnattsvisningen drog in 25.6miljoner dollar, tror att der var i USA och Kanada också. Sen denna helg har den dragit in 140.7 miljoner dollar i USA och Kanada tror ja. Liksom ja va ska man säga? Är filmen stor eller är den stor? Ojojj Själv så är jag som sagt kär i den och är nog inte ensam om det!
Nejmen nu ska ja någ ta och fixa mig inför sängen och sen sova.

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0