Grace

Hallllååh =)
Jaha, Jag har laddat hem ett pogram som man kan remixa låtar i så dom blir så värsta DJ aso you know så här ''baby remixat'' det är såå hiimla kul !! jag har hållt på me de hela kvällen å man kan lixom gör så som går as segt men baaas röst också det är så grymt kul! Så jag har gjort om några låtar , hihi det är kul kul kul! Sen har ja pluggat också så klart, det är då trrråkigt! åå måste plugga mer nu också vilket jag absolut inte pallar!! Sen har ja bah såån lust att kolla påå mer Grey's Anatomy vilket är lite irriterande när jag inte har tid med det.. Jag ska igentligen inte sitta här å skriva , borde plugga eller göra nått nyttigt.. Menmen, ska fixa med dom saker alldeles snart sen ska man duscha också, kanske blire lite tid över till Grey's senare, kan ju bah kolla på små klipp på youtube, hihi MerDer forlife! åh nu lyssnar ja på låten som spelas när dom har sex i ett undersöknings rum , hahah vilka bilder i huvet man får.. HAHA!! Har inte tänkt på att texten i den låten är sjutk bra för en nu :o holy crap... nu måste ja plugga å sånt..

Kolla texten ;o aso tänk att det är några som är mega sötast tsm (om ni inte vet hur bäst MerDer är tsm) och sen så spelas den här låten när dom har sex xD haha okej det lät sjukt . aajjaa! men att dom har inte vart tsm på as länge å allt!

I'm on my knees
Only memories
Are left for me to hold

Don't know how
But I'll get by
Slowly pull myself together

There's no escape
So keep me safe
This feels so unreal

Nothing comes easily
Fill this empty space
Nothing is like it seems
Turn my grief to grace

I feel the cold
Loneliness unfold
Like from another world

Come what may
I won't fade away
But I know I might change

Nothing comes easily
Fill this empty space
Nothing is like it was
Turn my grief to grace

Nothing comes easily
Where do I begin?
Nothing can bring me peace
I've lost everything
I just want to feel your embrace

haha sötaste (a) P.D ÄR SÅ HEEEET !!! *dreeeeglar*

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0